Ik zal jullie vertellen dat ze al hier in huis zijn

Hun eerste dierenartsbezoekje zit er ook al op! Jessie is helemaal gezond verklaard, de da kon echter nog niet zeggen of ze werkelijk drachtig is, maar ze is er dik genoeg voor. Op de echo was nog niks te zien, volgende week een nieuwe poging. Als ze niet drachtig is worden haar tandjes schoongemaakt, dat was de enige op- of aanmerking die er te maken viel
Balou is echter een ander verhaal. Hij heeft een flinke hartruis en van zijn tandjes zal maandag niet veel meer over zijn. Verder is het een hartstikke vrolijk hondje.
De mensen zijn ECHT geen broodfokker geweest. Ze wonen in een woonwijk en dit waren de enige hondjes die ze hadden. Tja, ze zaten idd in een kennel achter het huis, maar ik denk eigenlijk dat ze meer uit ontwetendheid hebben gehandeld dan dat ze slecht voor hun honden waren. Jessie is erg doorvoed

en zal door ons dan ook als blijkt dat ze niet drachtig is op dieet worden gezet
De vacht was een verschrikking Bij thuiskomst hebben we ze als eerste een bad gegeven (daarna stonken ze nog) en hebben we onder de voetzooltjes van Balou vervilte haar weg moeten knippen, de nageltjes waren zo lang dat ze in zijn voetzooltjes groeide. De da had zoiets nog nooit gezien.
Maar goed, ze zijn gewassen, en hebben hun 'keuring' gehad. Nu zijn ze nog bij mijn ouders omdat ze geen entingen gehad hadden. Eerst moet die goed in gewerkt zijn vooraleer ze hier naartoe mogen ivm met de kleine pupsels van Lizzy.